Så er vores datter   –    Anna-Sofie Ibi Madsen    –   født !

Fødslen var lidt hård men gik godt – hun kom til verdenen på Herlev Hospital Tirsdag den 18. maj 2010 kl 19:20

Hun vejer blot 2730 gram og er 50 cm lang.

Da alt var iorden blev vi sendt hjem efter 4 timer, men skal dog til en ekstra kontrol pga den lidt lave vægt.